Jenny Penttilä
Mitt liv i bilder

Före/Efter

Så kul med efterarbetet i  Photoshop när man kan mer!
I skolan har vi ett ämne där vi sitter vid Photoshop och lär oss redigera samt alla verktyg som finns. Inte heeelt fel haha :) vi har iallafall fått lära oss hur man får till fina "filter" lite som i instagram, fast man egentligen inte väljer ett filter och lägger på det. Nej vi gör detta helt själva, med hjälp av ett verktyg samt två färger som går samman. Testade när jag kom hem och fick till denna, lite av en drömmande känlsa över den och jag gillar den verkligen!! Så kul när man får lära sig sådant! 

Här är en före/efter bild, med och utan det "filtret" jag fick till. 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback