Jenny Penttilä
Mitt liv i bilder

Efterarbetet..

Har så mycket bllder att visa och så mycket bilder att fixa!

Varje gång jag får in nya bilder på datorna så är det såklart roligast att börja hålla på och pilla med dem, de andra läggs på en hög och får vänta.. Skärpning Jenny! 
Måste ta tag i detta ordentligt så att dem jag fotat för får sin bilder, högst prioritet är en 40års fest (hälften kvar) samt bilderna på mor och son som ni såg i förra inlägget. Tur att jag gillar att hålla på med detta pillande, annars hade det varit jobbigt ;) 
 


Tänk att ha denna lilla fluffiga fyrbenta sak hemma, så mysig! ♡  

Dessa bilder är tagna under en liten kvällskurs med fotografen Julia Jonsson, där vi gick igenom för och nackdelar med olika fotoplatser beroende på ljuset låg. Really like this pictures!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback