Jenny Penttilä
Mitt liv i bilder

Portfolio/hemsida på gång

Under den senaste tiden jag inte varit här inne och skrivit och lagt ut bilder har jag pillat och funderat på en portfolio/hemsida. Vad ska jag ha för bilder? Hur ska den se ut? Vad ska den heta? Jaa alltsådant... 
Men bilderna är valda och klara designen vet jag inte riktigt hur jag vill ha... 
MEN det blir förhoppningsvis klar snart! 

 
Tre bilder från när jag och en kompis gick ut för att lite bilder. Ville ha något tema-aktigt och inte bara gå ut för att... Så det blev lite "lantlig" stil, och vi båda blev såå nöjda!  Och jag älskar platsen, den är nära där jag bor och passar bra till massa olika slags foton, hur bra?! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback