Jenny Penttilä
Mitt liv i bilder

Parfotografering med mitt hjärta

Vilket perfekt väder vi hade idag! Solen sken och det var blå himmel, kändes verkligen som vår, love it! 

Idag stod jag framför kameran istället för bakom, jag och Marcus hade nämligen en fotografering hos Julia idag. Hon fångade verkligen många fina bilder på oss och jag längtar tills jag får titta på alla ordentligt! Inte helt fel att vara på denna sida av kameran heller, speciellt när jag fick ha med min älskling! Senare under dagen fick jag vara med Julia som lite assistent under hennes andra fotograferingar, fick även bra tips och råd!! Tack för idag fina Julia ♡ 

Ett litet smakprov av alla fina bilder Julia tog på oss 

Jag tog lite BTS bilder under en fotografering men dem visas imorn, nu ska jag se Melodifestivalen. 


Jonna Erlandsson

Ni är såå fina!

Svar: Åh tack Jonna!! :D
Jenny Penttilä

2014-03-08 / 20:59:43
BLOGG: http://jonnaerlandsson.se/blog
Felicia Andreasson

Härliga bild! :D

sv: Åh tack så jätte mycket! :D

2014-03-15 / 15:04:52
BLOGG: http://feliciafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback