Jenny Penttilä
Mitt liv i bilder

Stor förbättring

Här nedan för kommer ni nu få se tre BTS bilder som jag tagit när jag varit med Jonna, en från september, oktober och en från helgen. Tror fortfarande jag fotade med auto inställnigar på den första bilden, och det var precis när jag började vara med Jonna.  

September 2013

Oktober 2013
 
Februari 2014
 
Skillnad va?
Jag ser en förbättring sååå tydligt, och känner det helt klart i mitt tänk och hur jag hanterar kameran! Kan inte säga att jag är speciellt nöjd med någon av dem två första bilderna.. Mer med den andra än den första hehe. Är otroligt tacksam över att Jonna valt att lära upp mig så mycket som hon gjort!  
 
Har jag gjort en sån här klar förbättring på några månader, vänta då bara om nått år. Vill och ska utvecklas meer, men visst ser man att jag är på god väg? :D 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback