Jenny Penttilä
Mitt liv i bilder

Rekvisita köp?

Jobbigt när man har en ide till fotografering med inte har rekvisitan som behövs..
En vän till mig behöver en bild som hon fråga om jag kunde fota, why not? Ger mig bara mer övning plus att jag får fler bilder till min portfolio! MEN igår när jag skulle gå och lägga mig kom jag på en sak som skulle passa så fint till den här fotograferingen, men jag har inte den rekvisitan som jag då behöver. Kanske värt att köpa?
Tror säkert den skulle komma till användning flera gånger! Och fick bara för det flera idéer med denna rekvisita!! Skulle bli sååå fint! Ska nog ta och leta upp denna hemliga rekvisita och köpa den, om det inte är allt för dyrt :) hihi! 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback