Jenny Penttilä
Mitt liv i bilder

Mormor ♡

Stort GRATTIS till min mormor somm fyller 80 år idag!!
Jag, mamma, Marcus och några andra från släkten åkte upp och skulle gratta henne på sängen imorse, klockan 7 var vi där och försökte öppna dörren så tyst det bara gick. Men gissa vem som redan var uppe då och stod i hallen, haha jo mormor, blev inte riktigt frukost på sängen då. Men sång i hallen fick hon iallafall! Vi hade en liten tårta och frukost med oss upp som vi dukade upp för en morgonfika, jätte mysigt! 


 
Senare på eftermiddagen blev det fika igen, ännu mera tårta! Alla mina mostrar och morbröder kom efter jobbet för att fira sin mamma, och återigen var det trevligt och mysigt!
Imorn blir det ännu mer partaj, resturang med (nästan) hela tjocka släkten. Ska bli riktigt kul faktiskt! Få fira mormor stort och sedan träffa alla samtidigt, inte så ofta man gör det så det ska bli kul! 
 
Hehe bara fika bilder..



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback