Jenny Penttilä
Mitt liv i bilder

Dimmig morgon

 
Idag är jag ledig från jobbet för att jag har fotokursen på eftermiddagen, hur bra är det då inte att passa på att fota uppgifterna jag får på förmiddagarna dessa dagar? 
Dagens uppgift jag fotade var Årstid (resultatet har ni på bilden ovan), rätt svårt att fota en årstidsbild när man inte riktigt vet vad det är för årstid.. Det är inte vinter, det är inte vår, det är grått och tråkigt och kallt. Men jag fick inspiration när jag åkte hem från jobbet härom dagen, dock hade jag inte räknat med att det skulle vara så dimmigt ute just idag, men det gjorde egentligen ingenting för mig. För jag är väldigt nöjd med resultatet, och bilden visar rätt bra om hur jag tolkar denna årstid!


Simon G

Fin bild! :)

Svar: Tack snälla! :)
Jenny Penttilä

2014-02-25 / 21:42:09
BLOGG: http://simonpixel.webblogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback