Jenny Penttilä
Mitt liv i bilder

Bra start på helgen

Fick en jättefin ros och en jättefin tröja av min kärlek igår på alla hjärtans dag. ♡ 
Vi gick på bio och såg The wolf of wallstreet och åt en mysig middag ute. En riktigt msig kväll bara vi två och en prefekt start på helgen! 
 
Imorse fixde jag en fin och gooood frukost till min älskling. American Pancakes med färska jordgubbar, mums!! Första gången jag gör sånna och dem blev riktigt bra, lite stolt hehe... 
 
Idag ska vi in till stan för att köpa present till Marcus kusin som fller 10 år idag, GRATTIS Felicia  och sen ikväll är det fördelsedagsmiddag som gäller! Ska även försöka fota några av uppgifterna jag har kvar, så att jag kan bocka av någon. 
Ha en bra lördag! För det tänker jag ha :)


Annika

Fina bilder :)

Svar: Tack :)
Jenny Penttilä

2014-02-15 / 18:22:31
BLOGG: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback