Jenny Penttilä
Mitt liv i bilder

2014.02.13

Idag hade jag sista "lektionstiden" för kursen jag går på, nu är det bara ut och fota och lämna in alla uppgifter jag har kvar att göra. Vilket är rörelse två bilder- produkt en bild - inramning en bild - färg två bilder & porträtt i tre olika slags ljus, ett ljus per bild. Undrar lite hur det ska gå när solen inte har visat sig på länge ;) Har den inte kommit fram innan kursens slut kan det bli lite knivigt haha. Men det löser sig!

Tittade igenom lite bilder från fotograferingen av Marcus och min hund Nisse som jag fotade hos Jonna i januari, och hittade den klara favoritbilden därifrån på min kärlek. Sååå fin!
Det där leendet asså, finns det något finare? Smälter varje gång ♡ 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback