Jenny Penttilä
Mitt liv i bilder

Sjukt vad tiden går fort...

...nu är det December och bara 22 dagar kvar till julafton!
Kändes ungefär som att det var 1 månad sen jag tog studenten, men det var i slutet av maj.. vart tog de andra månaderna vägen? Speciellt hösten, den bara sprang förbi! 

 

I helgen när jag fotade dessa bilder, det var nog det närmsta snö vi fått här i Stockholm till denna vinter. Det var frost över allt. Träd, bilar, gator allt. 
Jag har inte sett fram emot att få snö, jag gillar den när den väl är här, men nu ser jag fram emot snön! Det tillhör julen. Måste finnas snö under julen, allt blir så mycket mysigare då!
Dock är kylan och jag inte så bra vänner... but what to do;)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback