Jenny Penttilä
Mitt liv i bilder

Champange mingel

Var på 40års fest i helgen hos en i min killes släkt, och fick förfrågan om att ta med kameran för att föreviga denna kväll! Och såklart gjorde jag det, jättekul att höra att någon person vill att JAG fotar åt dem! Fick också massa positiva kommentarer på familjebilderna jag fotade tidigare i höstas. Förstäker självförtroendet hur mycket som helst verkligen! (HÄR kan ni se familjebilderna, det var då dem vi var hos i helgen också.)

Det bjöds på god mat, det var trevligt folk, och jag hade verkligen jättre trevligt! 


Me and the birhtday-girl 
 
Hade lite problem med inställingarna och ljuset därav de lite brusiga bilderna..
Men nu ska jag fortstätta titta igenom bilderna så hon får hem sina party bilder så snart som möjligt!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback